Close Menu
politics.md
    Facebook X (Twitter) Instagram
    politics.md
    • POLITICĂ
    • AUTORITĂȚI
    • GEOPOLITICA
    • EXPERȚI
    • ANALITICA
    • Română
    Facebook X (Twitter) Instagram Telegram
    politics.md
    Acasă » Consumatori informați: Analiza primelor apeluri la linia telefonică a CNPF
    POLITICĂ

    Consumatori informați: Analiza primelor apeluri la linia telefonică a CNPF

    12 octombrie 2023Niciun comentariu
    Share
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Cu o lună de la lansare, Linia Telefonica de Informare pentru consumatorii de servicii financiare, operată de Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF), a înregistrat un succes notabil, cu peste 130 de apeluri înregistrate. În medie, specialiștii CNPF au gestionat câte 6 apeluri zilnice de la consumatori, folosind numărul 022 85 95 95.

    Analiza apelurilor evidențiază că interesul predominant al consumatorilor s-a concentrat pe sectorul de creditare nebancară, cu peste 90 de apeluri, urmat de sectorul de asigurări cu 12 apeluri. Solicitările privind piața de capital au totalizat 6 apeluri, în timp ce peste 20 de apeluri au vizat alte tipuri de informații. Subiectele predominante au inclus verificarea respectării legislației în domeniul contractelor de credit pentru consumatori și a legislației referitoare la răspunderea civilă auto pentru pagube cauzate de vehicule în procesul de soluționare a dosarelor de daune.

    Consumatorii care au apelat linia telefonică au beneficiat de consiliere specializată și recomandări oferite de specialiștii Direcției Suport Consumatori, responsabilă de gestionarea apelurilor și informarea consumatorilor.

    În paralel, s-a observat un număr semnificativ de apeluri realizate în afara liniei telefonice dedicate consumatorilor, iar pentru un răspuns rapid și specializat, solicitării sunt încurajate să utilizeze numărul de telefon dedicat consumatorilor de servicii financiare – 022 85 95 95.

    Linia telefonică funcționează în limitele programului de lucru al CNPF, de luni până vineri, între orele 08:30-17:30, fără întrerupere, fiind accesibilă din orice rețea la tarif obișnuit.

    Lansată pe 11 septembrie, Linia Telefonica de Informare pentru consumatorii de servicii financiare servește drept resursă vitală pentru cetățeni în rezolvarea neclarităților sau întrebărilor legate de legislația privind drepturile consumatorilor de servicii financiare, precum și pentru a împărtăși opiniile și sugestiile cu privire la îmbunătățirea serviciilor financiare.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleAlertă în România: Crater de dronă cu posibilă explozie, descoperit la granița cu Ucraina
    Next Article Liderul Hamas, Muhammad Abu Shamala, ucis în atacurile Israelului

    POSTĂRI ASEMĂNATOARE

    Ziua Națională a Portului Popular va fi celebrată la Orhei printr-un eveniment grandios

    28 iunie 2025

    Dorin Recean efectuează o vizită în Orhei: Ce include agenda

    26 iunie 2025

    Planul economic al PSDE: șase piloni pentru dezvoltarea economică și integrarea europeană

    24 iunie 2025

    Comments are closed.

    caută
    RLIVE TV

    Articole recente
    AUTORITĂȚI

    Diferențele de trai între Moldova și sudul Rusiei, invocate într-un mesaj politi

    6 iulie 2025

    …

    AUTORITĂȚI

    Igor Grosu: Semnarea tratatului de aderare la UE până în 2028, un obiectiv național

    6 iulie 2025

    …

    AUTORITĂȚI

    Victimele deportărilor staliniste au fost comemorate la Bălți

    6 iulie 2025

    …

    AUTORITĂȚI

    Blocul „Victorie” participă la alegerile parlamentare în calitate de forță independentă

    6 iulie 2025

    …

    AUTORITĂȚI

    AUR din Republica Moldova își asumă misiunea unionistă: „Unirea, singura cale de salvare”

    6 iulie 2025

    …

    CATEGORII
    • ANALITICA
    • AUTORITĂȚI
    • EXPERȚI
    • GEOPOLITICA
    • POLITICĂ
    • ARHIVĂ
    • PARTIDE
    • CONTACTE

    © 2025 - Politics of Moldova

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.