Close Menu
politics.md
    Facebook X (Twitter) Instagram
    politics.md
    • POLITICĂ
    • AUTORITĂȚI
    • GEOPOLITICA
    • EXPERȚI
    • ANALITICA
    • Română
    Facebook X (Twitter) Instagram Telegram
    politics.md
    Acasă » Sondaj sociologic: Probleme de percepție și vizibilitate pentru liderii politici moldoveni
    EXPERȚI

    Sondaj sociologic: Probleme de percepție și vizibilitate pentru liderii politici moldoveni

    6 septembrie 2024Niciun comentariu
    social media communication or office staff meeting or kids talking. The vector graphic also represents people conference, social media interaction & engagement, children talking, employee discussions
    Share
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    Un nou sondaj sociologic realizat de compania de cercetări și consultanță politică Intellect Group, desfășurat între 30 august și 2 septembrie 2024, oferă o imagine detaliată a percepțiilor publice asupra liderilor politici din Republica Moldova. Studiul a fost realizat pe un eșantion de 596 de persoane adulte cu drept de vot.

    I. Grosu se confruntă cu cel mai mare procent de evaluări negative, de 63,2%, ceea ce sugerează probleme serioase de percepție și necesitatea unei revizuiri a strategiei de comunicare. În contrast, N. Morari prezintă o percepție mai echilibrată, dar cu un nivel ridicat de evaluări negative de 50,4%, indicând că este nevoie de îmbunătățiri în imaginea sa publică.

    Pe de altă parte, V. Pleșca are cel mai mare procent de respondenți care nu au auzit de el, 48,2%, ceea ce sugerează o recunoaștere scăzută și necesitatea unei prezențe mai active în viața publică. În mod similar, V. Furtună și O. Țîcu se confruntă cu cote ridicate de persoane care nu au auzit de ei, 40,3% și respectiv 39,5%, indicând o nevoie urgentă de campanii informaționale mai eficiente pentru a crește vizibilitatea și recunoașterea.

    Marja de eroare a sondajului este de ±4,2 puncte procentuale.

    Aceste rezultate oferă o perspectivă asupra provocărilor cu care se confruntă liderii politici în obținerea și menținerea sprijinului public și subliniază importanța unei strategii de comunicare eficiente și a unei prezențe active în spațiul public.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleIgor Grosu răspunde declarațiilor lui Vasile Șoimaru: Nu interzicem culte sau biserici
    Next Article Sondajul Intellect Group relevă oportunități pentru candidați în contextul unui electorat divizat și indecis

    POSTĂRI ASEMĂNATOARE

    Val de ură împotriva românilor din R. Moldova: Explicația unui expert

    22 mai 2025

    Miturile anti-UE recirculate înainte de alegeri, demontate de un expert

    6 mai 2025

    Pericol pentru Moldova: Experții avertizează asupra consecințelor unui eventual președinte George Simion

    5 mai 2025

    Comments are closed.

    caută
    RLIVE TV

    Articole recente
    AUTORITĂȚI

    Blocul Alternativa denunță „haosul instituțional” și „justiția controlată politic”

    24 mai 2025

    …

    AUTORITĂȚI

    „Luptă sistematică împotriva Bisericii”: „Moldova Mare” acuză autoritățile după blocarea Episcopului Marchel

    23 mai 2025

    …

    AUTORITĂȚI

    Nicușor Dan și-a depus mandatul de primar după ce a fost ales președinte

    23 mai 2025

    …

    AUTORITĂȚI

    Ministrul Mihai Popșoi a participat la lucrările Forumului de Securitate la Marea Neagră și în Balcani

    23 mai 2025

    …

    AUTORITĂȚI

    Un deputat din Găgăuzia, acuzat de avere nejustificată

    23 mai 2025

    …

    CATEGORII
    • ANALITICA
    • AUTORITĂȚI
    • EXPERȚI
    • GEOPOLITICA
    • POLITICĂ
    • ARHIVĂ
    • PARTIDE
    • CONTACTE

    © 2025 - Politics of Moldova

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.