Genericul campaniei electorale actuale se va asocia cu cuvântul “зелёнка”. Este concluzia analistului politic Maxim Braila expusă într-o analiză pe portalul Politics.MD. Potrivit expertului, cazul a fost cel mai mediatizat în campania electorală, până în acest moment, și nu își pierde nici acum din actualitate.
„Actualitatea acesteia se manifestă prin faptul că zilnic apar noi subiecte de știri la această temă, cu noi detalii, filmări, explicații. O parte din societate, presă, atacă dur comportamentul echipei PACE conduse de Gheorghe Cavcaliuc, or argumentul forte în acest caz al formațiunii este “că prin acest gest partidul luptă contra acelor oficiali corupți care fură vaccinul de la oameni”.
Mai mult decât atât, analistul crede că atenția excesivă acordată partidului PACE îi aduce devidende politice și vizibilitate sporită.
„După așa o mobilizare a tuturor politicienilor, a presei, prin subiecte noi și noi de știri, trebuie să confirmăm, că acest PACE a devenit destul de cunoscut în societate într-un termen restrâns, a reușit deja să apară în cercetările sociologice, iar echipa sa s-a înregistrat în cursa electorală. La acest subiect vin cu un sfat pentru partidele mai ales de dreapta – „Cu așa o publicitate gratuită făcută lui Cavcaliuc o să ajungeți colegi de Parlament după 11 iulie și veți fi permanent „под прицелом секретного оружья” a Partidului PACE – “ЗЕЛЁНКА”, spune Braila.