Politicieni
Îndeletnicirile lui Anatol Şalaru
 8 Noiembrie 2018 16:11  3127
 Opinia publică cunoaşte foarte puţin, dacă nu chiar aproape nimic, care au fost de fapt „îndeletnicirile” lui Şalaru, despre relaţiile lui cu clanul oligarhic al multimilionarului Anatol Stati, cu puternice relaţii în lumea interlopă, securitatea ceauşistă şi KGB. Despre furturile de al CFM în periaoda cât era Ministrul Transporturilor și despre cât de unionist este acesta. De aceia am decis să scriu câte ceva despre acest INTERLOP.

 Înflăcăratul „UNIONIST” Anatol Șalaru că în 1991 a refuzat să semneze, în calitatea sa de deputat în primul Parlament, Declaraţia de Independenţă a Republicii Moldova.

Este un gest care demonstrează fie laşitatea acestui personaj, fie dependenţa flagrantă de anumite structuri care doreau să menţină Republica Moldova sub papucul rusesc. Adoptarea şi semnarea Declaraţiei de Independenţă reprezintă un moment solemn în istoria oricărui stat.

1990 momentul în care a ajuns demnitar Șalaru, toate sentimentele sale patriotice s-au pulverizat brusc. Din militant pentru repunerea în drepturi a limbii române şi pentru emanciparea românilor basarabeni, Anatol Şalaru se metamorfozează în prieten şi fin de cununie al lui Anatol Stati, viitorul patron al ASCOM GROUP, totodată, bun amic cu Petru Lucinschi, ex-preşedinte al Republicii Moldova şi confident al lui Valeriu Pasat. Tot Șalaru împreună cu nașul au făcut și „Partidul Reformei”, care mai apoi i l-au vândut lui Mihai Ghimpu.

În calitate de Președinte de Partid la o conferință, la  întrebarea “Care este poziţia PR în problema-cheie a Basarabiei – reunirea cu România? Șalaru răspunde: Scopul PR este consolidarea independenţei Republicii Moldova. Reunirea nu este problema-cheie a Basarabiei.” În cadrul aceluiaşi eveniment, Şalaru şi-a probat adeziunea faţă de înregimentarea Republicii Moldova în CSI.

Anatol Șalaru Ministrul Transporturilor și spălările de bani de la CFM.
După schimbarea puterii în 2009, în Guvernul Filat funcția de ministru al transporturilor și infrastructurii drumurilor i-a revenit PL-ului, prin persoana lui Anatol Șalaru (25 septembrie 2009 – 30 mai 2013).
De la venirea lui Șalaru în funcția de Ministru, CFM-ul suporta pierderi de 100.000.000 de milioane anual, tot în aceeași perioadă de timp, conducerea CFM-ului a fost dată în căutare  tranzacții fictive în sumă de peste 75 mil. lei.
După, Șalaru a mai fost învinuit pentru „modernizarea” la cinci trenuri-diesel  în România contra sumei de 12 mil. euro, care ani în șir au stat sub gard fără certificare și cu ”umplutură” veche.

Anatol Șalaru și PUN.
Dacă tot credeți că scopul omului acesta este să facă Marea UNIRE atunci vă greșiți amarnic, el și-a creat noul partid să prostească oamenii de prin România care să-i finanțeze PUN-ul, pretins partid unionist. Șalaru a vrut să-l folosească pe Băsescu pentru ca să-și mai croiască imagine, să stoarcă bani din lacrimile unioniștilor.

INTERLOPUL la prima ocazie vine unionismul la fel cum Iurie Roșca a vândut plămânul Românânesc. Toată politica lui se rezumă la bani.


Știri asemănătoare
 
Adaugă comentariu
Nume  *
Mesaj *
Recomandate
Partide politice
Sondaj
Va reuşi noul primar sa realizeze promisiuniile?
Da - 52.13%
Nu - 47.87%